Pobierz do swojego telefonu: GRY, TAPETY, LOGO, DZWONKI, ANIMACJE

środa, 23 kwietnia 2014 r.   Imieniny: Wojciecha, Terencjusza, Jerzego, Adalberta
logo i dzwonki
ściągi
dla dziewczyn
horoskopy
senniki
wasze listy
tabu
mój chłopak
uroda
fitness club
dolinka
korepetycje
awans nauczyciela
świat nauki
napisz do nas napisz do nas

Twój znak zodiaku, dowiedz się jaka jesteś
21 - 27 kwietnia
Baran
Byk
Bliźnięta
Rak
Lew
Panna
Waga
Skorpion
Strzelec
Koziorożec
Wodnik
Ryby
Jarosław Gronert
 Uroda
Bądź dumna ze swoich włosów
Ważna jest dieta
Wrogami włosa są zanieczyszczone środowisko, nieprzyjazna pogoda i stres
  wydrukuj wydrukuj
prześlij dalej prześlij dalej




Włos żyje około 4 lat. Aby przedwcześnie nie “umarł”, musisz się o niego troszczyć. Człowiek ma na głowie około 20 tysięcy włosów, a co dzień - jeśli jego organizm jest w dobrej kondycji - wypada mu ich od 60 do 100. Wystarczy jednak niewiele, żeby ten stan równowagi uległ rozchwianiu.
Włosy są ozdobą kobiety. Powinnaś o nie dbać. Myj je tak często, jak tego potrzebują - to nie pogarsza ich stanu. Najgorszymi wrogami włosa są zanieczyszczone środowisko, nieprzyjazna pogoda i stres.

Najefektywniej wspomożesz włosy właściwym odżywianiem. Aby żyły i połyskiwały, musisz dostarczyć im aminokwasów siarkowych (jedząc np. ryby, chudą wołowinę, fasolę) albo chociaż siarki (cebula, rzodkiewka, chrzan, czarna rzepa, por), z której twój organizm sam sobie wytworzy aminokwasy. Włosy chcą wielu mikroelementów i witamin, a dostarczą ich warzywa, płatki owsiane, jaja, mięso wołowe.


Mycie i pielęgnacja

Zanim sięgniesz po odżywkę, musisz nauczyć się właściwego obchodzenia z włosami. Rozczesuj je delikatnie, a kiedy są mocno splątane, to najlepiej na sucho. Bezpośrednio po umyciu włosy są bardziej wrażliwe na uszkodzenia. Nie powinno się myć głowy w zbyt gorącej wodzie ani suszyć suszarką w zbyt wysokiej temperaturze. Najlepiej zresztą z suszarki całkowicie zrezygnować.

Twoje włosy potrzebują odpowiedniego szamponu, na pewno łatwo potrafisz oszacować ich kondycję. Regularnie powinnaś również stosować odżywkę, niezależnie od tego, czy włosy są osłabione czy zdrowe. Chore, zniszczone, połamane włosy wymagają dodatkowej opieki. Jeśli wypada Ci ich więcej niż powinno, sięgnij po specjalne preparaty wzmacniające (czarna rzodkiew, dziurawiec, tatarak) oraz zastosuj kurację witaminową, wybierając np. jakiś preparat z drożdży lub ziela skrzypu.

  wydrukuj wydrukuj
prześlij dalej prześlij dalej
 Przeczytaj także

Chwilka relaksu w saunie
Pobaw się jego podpisem
Jak go rozszyfrować
Zawładnij jego myślami
Co zrobić, aby myślał o tobie cały czas
Czy randka może zakończyć się gwałtem?
Czy można o nim szybko zapomnieć?
Jakie oczekiwania mają faceci?
Boję się pierwszej randki
Zrozum swojego chłopaka
Komu prezerwatywa?
Pigułka antykoncepcyjna
Ginekolog radzi
Spokojnie, ja dojrzewam
Zanim pojawią się piersi
Czym się różni miesiączka od menstruacji i co to w ogóle jest?
Męskie ciało
Skąd się biorą zanieczyszczenia skóry?
Kąpiel w płatkach róży ukoi twoje ciało i umysł
Skoryguj sylwetkę ubiorem

Skomentuj

Wasze komentarze:


Tatiana 
Łatwo wam mówić-używaj dobrego i odpowiedniego szamponu. W dzisiejszych czasach, gdy rynek kosmetyczny jest tak bogaty, trudno jest wybrać coś odpowiedniego. A jeszcze to fatalne powietrze, promieniowanie słoneczne, itd., itp.

ola 
uwazam rowniez ze na te odpowiednie szampony nie kazdego stac

me 
Spoko dziewczyny (tudzież kobiety :) ), najlepsze włosy to naturalne cosie :) fakt, ze czasami trzeba o nie dodatkowo zadbac, ale zazwyczaj wystarczy szamponik ;)

Odetka 
Myslisz,ze szamponik wystarczy-blad.Ale tez zauwazylam,ze im wiecej probuje je upiekszac, tym sa bardziej matowe i jest ich mniej.Po prostu istne sianko.

Pat 
Hm.....a ja uważam,że najlepiej jest włosy zostawić w spokoju,wystarczy je myć szamponem i jusz :)

ala_i_karolina_h@interia.pl Franka to ja 
A może pokazalibyście jakieś ładne i łatwe do wykonania fryzurki dla nastolatek??? Co jest teraz w modzie to nas interesuje

Rybcia 
Eh ja chcę tylko powiedzieć że te wszystkie "wynalazki" za 10 bądź 20 zl to wszystko sama chemia!!! Włosy niszczą się przy tym .Dziewczyny uzywajcie zwykłych profesjonalnych szamponów i tanich odżywek ,jest to bowiem bardziej naturalne .Ja osobiście używam do mycia włosów zwykłego szamponu np: z czarnej rzepy a odżywkę zastępuję np: żółtkiem z jajka:) i wiecie co wam powiem ? mam o wiele lepsze włosy ,1000 razy lepsze niż po zastosowaniu jakiegoś drogiego szamponu !:-) Powodzenia! -Rybcia!

Justyna 
czesc :] widze ze temat jest o wlosach.. no wiec.. Co mam zrobic gdy mam grube,puszyste wlosy..i kazdego ranka wstaje z wlosami poplatanymi , kazdy wlos w inna strone lezy! a gdy je rozczesze wygladam jak wampir..(no moze nie jak wampir)ale nie podobaja mi sie moje wlosy.. chcialabym miec proste wlosy .. nie wiem jak mam zrobic zeby sie wyprostowaly..nie chce uzywac prostownicy bo jest to pewnie szkodliwe! co mam zrobic ? czekam na odpowiedzi

KAROLA 
nawet nie iwem gdzie mozna zanlezdź dziurawiec??? nie umiem dbac o swoje włosy tak dokładnie jak jest opisane. a czasami jak sie spiesze to musze wkoncu wysuszyc te włosy czy to bardzo zle jak czasmi wysusze suszarką?????

Mey 
Siemka! Macie racje, dobre szampony to drogie szampony... Mam strasznie grube, falowane wlosy, ale to jest dla mnie koszmar! jak tylko rorpusze wlosy, to robi mi sie wielkie afro! ostatnio kupilam sobie prostownice, ale wydaje mi sie, ze ona strasznie mi zniszczy wlosy. co o tym myslicie? Moze powinnam przestac jej urzywac... Pozdrawiam!!!

karola310@interia.pl karolina 
pozdro dla wszystkich!! musze wam powiedzieć, że też kiedyś miałam okropny problem z moimi włosami!! po prostu ich nienawidziłam!! Były gęste, falowały się i ogólne wrażenie to isna szopa!! aż w końcu zaczęłam używać prostownicy! mija już rok a ja nadal każdego dnia prostuje moje włosy i nareszcie mam włosy o jakich marzyłam!! to wcale aż tak bardzo ich nie niszczy!! polecam ją gorąco!!! papa!!

iwcia17@o2.pl skierka ja
Mam pytanie.Ile potrzeba czasu,aby włos urusł o 5 cm?to naprwde dla mnie bradzo ważne.Jeżeli wiecie wysyłajcie do mnie e -maile.czekam i pozdrawiam.

Marta 
Zapomnieliście dodać, że nie powinno ich się męczyć częstym rozczesywaniem, poprawianiem fryzy itd.

Asia 
Zauwa|am, ze slonecznik dobrze wplywa na kondycje wlosow. Zima jadlam go "tonami" no i teraz zauwazylam zmiane. sa bardziej lsniace, puszyste. moje paznokcie juz sie nie lamia tak jak kiedys!!!

Katusia :)
Ja tam nie urzywam odżywek a i tak mam piękne,gładkie,długie włosy :):):)

zwirek 
hmn... ja mam długie włosy i cieżko jest mi utrzymać je w takim stanie aby były piękne te rady sa nawet nawet interesujące~! trzymajcie sie buziaki

benzynka 
ja mam piękne włosy i nie używam żadnych odżywek .Stosuję suszarkę i rozczesuję mocno moje włosy po umyciu jednak nie zaobserwowałam nigdy żeby moich włosób ubywało 60 na dzień to jakieś bzdury gdyby wypadało 100 na dzień to teraz nie mielinyście ich wogule.

ktos 
" mija juz rok jak prostuje wlosy prostownica i mi nie niszczy " - co za bzdure napisala karola310@interia.pl !!!! ja tez mam od roku prostownice ktora kupilam w profesjonalnym sklepie fryzjerskim za 300 zł !! i co ...........stracilam polowe wlosów dzis nie moge sobie z nimi poradzic i wydaje kupe pieniedzy na drogie odzywki TO BZDURA KAZDA PROSTOWNICA WYNISZCZA WLOS NA SMIERC NIE KUPUJCIE TEGO DZIADOSTWA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Efa:P 
A jesli moje włosy musze myc codzień?

Iwoneczka =) 
zależy jak prostujesz włosy... =) Ja mam 'szope' po kazdym umyciu, a prostownica mnie ratuje :):) (ale nie prostuje wszystkich pasemek,tylko te najbardziej pofalowane...;))

Judytka 
Moze i dlugie wlosy sa ladne, ale noszenie ich, to straszna meka... a najgorzej jest utrzymac ich objetosc przy skorze glowy. W sumie dla mnie jest to nierealne... im wlosy sa dluzsze, tym bardziej przyklapniete i gdyby nie karbownica, to wygladalabym jak przychlast. Probowalam juz wszystkiego, jakichkolwiek pianek (o szamponach nie wspominam, bo one sa po prostu totalnie beznadziejne), ale wlosy sa po prostu za ciezkie... Dlugie wlosy sa straszne, bo nie da rady z nimi niczego zrobic (poza oczywiscie farbowaniem, czy trwala, co odpada, bo to po prostu marnowanie wlosow). Nie polecam...

moon81light z Ż 
Co do włosów to mam swoją terorię na ich temat: wystarczy używać normalnego szamponu i delikatnie je rozczesywać i będzie dobrze, a co najważniejsze odżywiać się w odpowiedni sposób, bo jak wyglądają nasze włosy zależy właśnie od tego. Ja osobiście używam samonu dla dzieci, który kosztuje zaledwie 2 zł a pieniądze, które miałabym wydać na drogi szampon przeznaczam na owoce. :-)

Kasius 
Ja mam na glowie skrzyzowanie sieczki ze sloma i zyje. Przyzwyczailam sie moj chlopak mowi ze mi tak ladnie i juz ich nie prostuje. A rada na proste wlosy jest zrobienie sobie trwalej prostej.

KKKasienka 
po co prostowac wlosy prostownica jak mozna zrobis trwala prosta ktora nie niszczy wlosow!!!!!!!! Sama ja mam i jest ok, troche kosztuje ale sie oplaca.


linia
Startuj z nami /  Szkoła.net /  Ściągi /  HOROSKOPY /  SENNIKI /  Dziewczyny /  Korepetycje /  Nauka /  Dolinka /  O nas /  Reklama /  Kontakt
Ściągi * horoskopy * senniki - © 1999 - 2014 Redakcja Portalu Szkola.net Wszelkie prawa zastrzeżone - Ściąga * horoskop * sennik